Neįgalumo nustatymai
Disabled

ŽEMĖS ŪKIO IR MAISTO PRODUKTŲ SERTIFIKAVIMAS

Hero right

Startavo „Ekoagros“ klientų savitarnos portalas

Pristatome naujovę, kurią sukūrėme siekdami užtikrinti greitesnį, patogesnį ir skaidresnį bendradarbiavimą su klientais.

Nuo šiol dirbti ir bendrauti su klientais galime per internetinę platformą – klientų savitarną.

Savitarna skirta veiklos vykdytojams, užsiimantiems ekologiškų produktų tvarkymu (paruošimas, sandėliavimas, platinimas / pateikimas rinkai, importas, eksportas).  

Naujoji platforma skirta elektroniniu būdu:

  • klientams teikti ir atnaujinti informaciją apie save,
  • pateikti reikalingus dokumentus,
  • peržiūrėti dokumentus ir apmokėti sąskaitas,
  • stebėti sertifikavimo procesą eigą,
  • patogiau bendrauti su „Ekoagros“ darbuotojais.

„Savitarnos sprendimai jau tapo standartu daugelyje sektorių: nuo finansų iki viešųjų paslaugų. Šiuolaikiniame pasaulyje skaitmeninė klientų erdvė yra būtinybė, ypač tokiose srityse kaip sertifikavimas, kur svarbus tikslumas, aiškumas ir skaidrumas. Klientai tikisi greito ir lengvo informacijos valdymo bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos, – sako „Ekoagros“ direktorė Virginija Andrulė. – Tikiu, kad šis žingsnis padės mums tapti modernesne, efektyvesne ir klientui labiau draugiška organizacija.“

Projektas bus tęsiamas ir plėtojamas toliau. Planuojama, kad vėliau portalu galės naudotis ir kiti sertifikavimo proceso dalyviai, ne tik užsiimantys ekologiškų produktų tvarkymu. Be to, kartu pradedama naudoti ir vidinė sertifikavimo sistema, skirta „Ekoagros“ darbuotojams, padėsianti efektyviau valdyti sertifikavimo procesus.

Prisijungimas prie savitarnos – tituliniame www.ekoagros.lt puslapyje (spausti „Mano EKOAGROS“) arba jungtis tiesiogiai savitarna.ekoagros.lt.

Daugiau informacijos: telefonu +370 609 94562 arba el. paštu savitarna@ekoagros.lt.